Samsung WF706P4SAWQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF706P4SAWQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dexpetkovic 29-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

The washing machine is built with quality and has all the functionalities you need. It is way better built than Bosch models of similar price - go and compare. However, the water drain pump noise is unbearable. It sounds broken but it is not - it is like that by design, and Samsung technician even replaced the water drain pump with the same result. To illustrate that better, you hear only the water pump when the machine works. Therefore, for me this is not a silent machine as my 10 year old Electrolux machine with standard motor sounds more quiet than this one! Complained to Samsung, they refuse to respond.

On the other hand, Ecobubble technology is great. It uses so little liquid detergent that it is unbelieveable. Really cheap to run, so the noise is acceptable I guess :)

Kelly12345 25-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Het is een prettige wasmachine in het gebruik; simpel te bedienen, voldoende wasprogramma's, hij is zuinig en tevens maakt hij weinig geluid. Ik ben erg tevreden met deze aankoop.

De wasvrouw 09-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Zojuist binnen, uitgepakt, handleiding gelezen (Maak a.u.b. 3 handleidingen per taal i.p.v. van 1 dik boek in drie talen), geïnstalleerd (water, afvoer, en stroom aangesloten - laten spoelen en centrifugeren en gekalibreerd volgens handleiding. Alles in korte tijd.
Eerste was gedraaid, en een kind kan letterlijk de was doen. Het bedieningsgemak is van een kinderlijke eenvoud, daar was verder geen handleiding voor nodig.
Het water nemen en de pomp maken een vertrouwd geluid, echter het geluid van het draaien van de trommel is vrijwel geruisloos. De eerste was is er schoon en fris uitgekomen.

Mevr. van Embden 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Zeer tevreden met deze wasmachine. Pas een paar dagen in ons bezit maar het apparaat is stil, was goed schoon (ook op lage temperaturen!), veel keuzemogelijkheden en zelfs de mogelijkheid om een babywas te draaien. Toch prettig met twee kleintjes in huis.

MariekeR84 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

De wasmachine is makkelijk bedienbaar, het heeft een overzichtelijk bedienpaneel en maakt weinig geluid.

Albert V. 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

De eerste wasbeurten gedraaid met deze voor het oog schitterend uitgevoerde wasmachine. En wat een verschil met ons vorige, stil..niet te geloven!

Ook bij het centrifugeren op 1400 toeren blijft hij veel stiller en stabieler.

Ook de dosering van wasmiddel en wasverzachter is een makkie dankzij de handige bakjes in de speciale lade. Zo kom je erachter dat je vroeger altijd te veel gebruikte!

Jimbo62 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Een hele goede wasmachine voor dit geld. Veel gebruiksmogelijkheden en stil.
Veel programma mogelijkheden ook voor zuinig wassen.

Tiny van der Wijst 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Nadat onze oude wasmachine stuk was gedaan,
kwam ik bij een samsung wasmachine uit ,
Deze machine is zuinig en vele mogelijkheden en
de reviews waren zeergunstig.
Na een week wassen al ondervonden het gebruiksgemak.
Volgens ons zullen we nog veel plezier beleven aan deze mooie wasmachine.

Leyla47 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Het is een hele bijzondere en speciale wasmachine. Ziet er van buiten kwalitatief en gebruiksvriendelijk uit. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer aantrekkelijk en verleidelijk om deze wasmachine aan te schaffen. Het is een ideale wasmachine en aan te raden in elk huishoud.

Anahellen 24-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

De wasmachine is pas net aangepast dus we hebben nog niet heel veel kunnen wassen maar de eerste wasbeurten zien er goed uit. De enquetevragen komen iets te vroeg.

Maar Samsung kennende is de kwaliteit perfect.

Familie Vorstenbosch

stefan klaassen 23-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Een hele fijne superstille wasmachine met veel persoonlijke instellingsmogelijkheden. Erg tevreden over de eerste resultaten!

Zabi 23-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

we hebben wf706p4sawq al een paar dagen en we zijn tevreden over. Was resultaat is gewoon goed. Qua mogelijkheden heb je genoeg om uit te kiezen. Het is heel simpel om het te bedienen en jouw gewenste was programma te kiezen. De vormgeving is ook mooi. Zilver/aluminium deur met mooi display die groen kleurt als het aangaat. Bij het uitzetten/starten speelt het een muziekje af, ook als het wasprogramma beëindigd is.

Machine weegt rond de 62kg als je het moet optillen. Met twee man is het makkelijk te doen.

MARLIES1951 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

BEN HEEL BLIJ MET DE WASMACHINE DE WAS IS GOED DROOG EN DUURT NIET TE LANG IN DE DROOGTROMMEL,
HIJ HEEFT EEN KORT PROGRAMMA DAAR BEN IK OOK BLIJ MEE OMDAT HET MEESTE GOED NIET VUIL IS MAAR VOOR DE FRISSE HEID TOCH EVEN IN DE MACHINE KAN ,

Sijmonsma 21-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Nagenoeg geruisloze machine. Vulopening ruim. Duidelijk programma. Eerste drie wassen met uitstekend resultaat

steffie204 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Prima apparaat. Zuinig en stil. Mis alleen in de handleiding de uitleg van de tekens in de electronische display.

MarcoMeer 23-06-2014
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Na 15 jaar was de Bosch wel aan vervanging toe. Na lang zoeken en wat reviews te hebben gelezen voor deze Samsung gekozen. Mede door de koolborstelloze motor en Diamonddrum.
Ondanks wat mindere ervaringen met de kwaliteit van Samsung. Op zich bevalt de machine maar echt stil is anders. Tijdens het centrifugeren gaat het hele apparaat schudden en de zijwanden gaan zo vibreren dat ze 1 tot 2 cm heen en weer gaan. Ook is er een harde tik aan de linkerkant te horen.
Dit gebeurt op 1200 en 1400 toeren. Alsof de trommel tegen de zijwand aan komt. Ik heb dit ook getest met een lege trommel. Met hetzelfde resultaat. Opvallend is dat de trommel niet helemaal rond is. Er zit een lichte slag in.Zijn er meer mensen met deze ervaring of is het exemplarisch?

Ook het Ecobubble systeem maakt wat geluid maar daar is mee te leven. En dit kan uit, net als de waarschuwingsgeluiden.

Wat duurzaamheid betreft heb ik mijn twijfels. De deur lijkt van RVS maar blijkt plastic te zijn. Persoonlijk vind ik dit een gemiste kans die afbreuk doet aan de rest van de machine.

Mario1957 05-01-2015

In onze machine (8kg/1600toeren)zat ook een slag, de machine werkte verder prima, maar we hebben toch een nieuwe gekregen.

eco.bubble 10-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Super mooi wasmachine voor beste prijs ooit !! Ik ben echt tevreden :) Werkt stil. Eco bubble is super .

Lisette Petrus 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Heel fijne wasmachine met legio mogelijkheden! Veel programma's waaruit het makkelijk kiezen is. Elk programma is daarnaast nog aan te passen, zoals temperatuur en aantal spoelbeurten. Wasresultaat is prima en de was ruikt heel fris!
Erg tevreden over deze wasmachine.

Johanna Paulina M. 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Een wasmachine die bijna geruisloos de was doet. Veel keuze mogelijkheden. Duidelijk display. Makkelijke bediening. Mooi uiterlijk. Prima bling bling machine.
Ik hoop dat deze SAMSUNG wasmachine en ik jarenlang met plezier mogen samenwerken.

greetje1970 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Op aanraden van een vriendin deze machine aangeschaft. Zonet mijn eerste was er mee gedraaid. Heerlijk stil en superfris. Helemaal blij zijn nu

greetje1970 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Op aanraden van een vriendin een Samsung Eco Bubble machine gekocht. Zonet de eerste was gedraaid en wat een verschil met de vorige (Siemens), deze is een stuk stiller en gebruiksvriendelijker. Een verademing!

RudyvG 26-10-2013

mooi ontwerp,

met de digital inverter moter, is dit een heerlijk stille machine. geen trillingen en geen geluid. het was resultaat is geweldig, ook op lagere temperaturen.
de bediening is prettig en overzichtelijk

J.A. van Haarlem 25-10-2013

Mooi vormgegeven apparaat.
Stiller dan vorige wasmachine tijdens het centrifugeren.
Tevens minder energieverbruik.

Robertnieuw 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Sinds een aantal weken deze zeer stille wasmachine in huis. Het wast perfect schoon en zeer makkelijk in de bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Uiteraard kunnen we nog niets zeggen over de duurzaamheid...

BeumerSt 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF706P4SAWQ

Het is een fijne wasmachine, heel gebruiksvriendelijk met vele programmas. Grote inhoud en heel geluidsarm.